Hotărâre a Guvernului · Guvernul

HG nr. 25/1997

privind stabilirea coeficienților de indexare trimestriala a salariilor în semestrul I 1997

prezumat în vigoare

Data actului
21 februarie 1997
Emitent
Guvernul
Publicat în
Monitorul Oficial nr. 30 din 25 februarie 1997
Citat de
1 act
Citează
2 acte
Structură
3 articole, 2 anexe · 5.927 caractere
Sursă
legislatie.just.ro

Legături cu alte acte

Ce face acest act

Are ca temei 1

În temeiul prevederilor Legii salarizarii nr. 14/1991, în vederea acoperirii, prin indexarea salariilor, a 75% din creșterea estimată a prețurilor de consum în semestrul I 1997,

Guvernul României hotărăște:

Articolul 1

Pentru trimestrul I 1997, coeficientul de indexare a salariilor, stabilit în raport cu creșterea medie a prețurilor de consum estimată pe trimestrul I, este de 30,75% .

Articolul 2

Pentru trimestrul II 1997, coeficientul de indexare a salariilor, stabilit în raport cu creșterea medie a prețurilor de consum estimată pe trimestrul II, este de 18,35% .

Articolul 3

(1)

Începând cu luna februarie 1997, noile transe de venituri lunare impozabile sunt cele prevăzute în anexa nr. 1 și sunt stabilite în raport cu procentul general de indexare-compensare corespunzător lunii februarie 1997.

(2)

Începând cu luna aprilie 1997, noile transe de venituri lunare impozabile sunt cele prevăzute în anexa nr. 2 și sunt stabilite în raport cu procentul general de indexare-compensare corespunzător trimestrului II 1997.

(3)

Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU
VICTOR CIORBEA
Contrasemnează:
Ministrul muncii și protecției sociale,
Alexandru Athanasiu
p. Ministru de stat,
ministrul finanțelor,
Eugeniu Corneliu Gorcea,
secretar de stat

Anexa 1 TRANȘELE DE VENIT IMPOZABIL ȘI COTELE DE IMPOZIT

ce se vor aplica începând cu plata drepturilor salariale pentru luna

februarie 1997

Venitul lunar impozabil - lei -

Impozitul lunar - lei -

până la

16.400

5%

16.401

-

18.000

820 + 8%

pentru ceea ce depășește

16.400

18.001

-

24.100

948 + 14%

pentru ceea ce depășește

18.000

24.101

-

41.200

1.802 + 17%

pentru ceea ce depășește

24.100

41.201

-

67.000

4.709 + 18%

pentru ceea ce depășește

41.200

67.001

-

100.200

9.353 + 19%

pentru ceea ce depășește

67.000

100.201

-

169.200

15.661 + 20%

pentru ceea ce depășește

100.200

169.201

-

236.100

29.461 + 21%

pentru ceea ce depășește

169.200

236.101

-

335.500

43.510 + 22%

pentru ceea ce depășește

236.100

335.501

-

503.100

65.378 + 25%

pentru ceea ce depășește

335.500

503.101

-

672.500

107.278 + 28%

pentru ceea ce depășește

503.100

672.501

-

839.500

154.710 + 32%

pentru ceea ce depășește

672.500

839.501

-

961.300

208.150 + 36%

pentru ceea ce depășește

839.500

peste

961.300

251.998 + 40%

pentru ceea ce depășește

961.300

Nivelul sumei prevăzute la art 7 lit. c) din

Legea nr. 32/1991

privind impozitul pe salarii, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 185 din 12 august 1996, se stabilește, în temeiul art. 8 alin. 5 din lege, la 150.000, iar suma prevăzută la art. 8 alin. 2 din lege este de 1.785.600 lei.

CALCULATOR 1 25/02/1997

CALCULATOR 2 25/02/1997

Anexa 2 TRANȘELE DE VENIT IMPOZABIL ȘI COTELE DE IMPOZIT

ce se vor aplica începând cu plata drepturilor salariale pentru luna

aprilie 1997

Venitul lunar impozabil - lei -

Impozitul lunar

- lei -

până la

17.400

5%

17.401

-

19.100

870 + 8%

pentru ceea ce depășește

17.400

19.101

-

25.500

1.006 + 14%

pentru ceea ce depășește

19.100

25.501

-

43.700

1.902 + 17%

pentru ceea ce depășește

25.500

43.701

-

71.000

4.996 + 18%

pentru ceea ce depășește

43.700

71.001

-

106.200

9.910 + 19%

pentru ceea ce depășește

71.000

106.201

-

179.400

16.598 + 20%

pentru ceea ce depășește

106.200

179.401

-

250.300

31.238 + 21%

pentru ceea ce depășește

179.400

250.301

-

355.600

46.127 + 22%

pentru ceea ce depășește

250.300

355.601

-

533.300

69.293 + 25%

pentru ceea ce depășește

355.600

533.301

-

712.800

113.718 + 28%

pentru ceea ce depășește

533.300

712.801

-

889.900

163.978 + 32%

pentru ceea ce depășește

712.800

889.901

-

1.019.000

220.650 + 36%

pentru ceea ce depășește

889.900

peste

1.019.000

267.126 + 40%

pentru ceea ce depășește

1.019.000

Nivelul sumei prevăzute la art 7 lit. c) din

Legea nr. 32/1991

privind impozitul pe salarii, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 185 din 12 august 1996, se stabilește, în temeiul art. 8 alin. 5 din lege, la 159.000 lei, iar suma prevăzută la art. 8 alin. 2 din lege este de 1.892.700 lei.

----------------------

CALCULATOR 1 25/02/1997

CALCULATOR 2 25/02/1997

Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.