HG nr. 25/1997
privind stabilirea coeficienților de indexare trimestriala a salariilor în semestrul I 1997
prezumat în vigoare
Legături cu alte acte
În temeiul prevederilor Legii salarizarii nr. 14/1991, în vederea acoperirii, prin indexarea salariilor, a 75% din creșterea estimată a prețurilor de consum în semestrul I 1997,
Guvernul României hotărăște:
Articolul 1
Pentru trimestrul I 1997, coeficientul de indexare a salariilor, stabilit în raport cu creșterea medie a prețurilor de consum estimată pe trimestrul I, este de 30,75% .
Articolul 2
Pentru trimestrul II 1997, coeficientul de indexare a salariilor, stabilit în raport cu creșterea medie a prețurilor de consum estimată pe trimestrul II, este de 18,35% .
Articolul 3
Începând cu luna februarie 1997, noile transe de venituri lunare impozabile sunt cele prevăzute în anexa nr. 1 și sunt stabilite în raport cu procentul general de indexare-compensare corespunzător lunii februarie 1997.
Începând cu luna aprilie 1997, noile transe de venituri lunare impozabile sunt cele prevăzute în anexa nr. 2 și sunt stabilite în raport cu procentul general de indexare-compensare corespunzător trimestrului II 1997.
Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU VICTOR CIORBEA Contrasemnează: Ministrul muncii și protecției sociale, Alexandru Athanasiu p. Ministru de stat, ministrul finanțelor, Eugeniu Corneliu Gorcea, secretar de stat
Anexa 1 TRANȘELE DE VENIT IMPOZABIL ȘI COTELE DE IMPOZIT
ce se vor aplica începând cu plata drepturilor salariale pentru luna
februarie 1997
Venitul lunar impozabil - lei -
Impozitul lunar - lei -
până la
16.400
5%
16.401
-
18.000
820 + 8%
pentru ceea ce depășește
16.400
18.001
-
24.100
948 + 14%
pentru ceea ce depășește
18.000
24.101
-
41.200
1.802 + 17%
pentru ceea ce depășește
24.100
41.201
-
67.000
4.709 + 18%
pentru ceea ce depășește
41.200
67.001
-
100.200
9.353 + 19%
pentru ceea ce depășește
67.000
100.201
-
169.200
15.661 + 20%
pentru ceea ce depășește
100.200
169.201
-
236.100
29.461 + 21%
pentru ceea ce depășește
169.200
236.101
-
335.500
43.510 + 22%
pentru ceea ce depășește
236.100
335.501
-
503.100
65.378 + 25%
pentru ceea ce depășește
335.500
503.101
-
672.500
107.278 + 28%
pentru ceea ce depășește
503.100
672.501
-
839.500
154.710 + 32%
pentru ceea ce depășește
672.500
839.501
-
961.300
208.150 + 36%
pentru ceea ce depășește
839.500
peste
961.300
251.998 + 40%
pentru ceea ce depășește
961.300
Nivelul sumei prevăzute la art 7 lit. c) din
privind impozitul pe salarii, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 185 din 12 august 1996, se stabilește, în temeiul art. 8 alin. 5 din lege, la 150.000, iar suma prevăzută la art. 8 alin. 2 din lege este de 1.785.600 lei.
CALCULATOR 1 25/02/1997
CALCULATOR 2 25/02/1997
Anexa 2 TRANȘELE DE VENIT IMPOZABIL ȘI COTELE DE IMPOZIT
ce se vor aplica începând cu plata drepturilor salariale pentru luna
aprilie 1997
Venitul lunar impozabil - lei -
Impozitul lunar
- lei -
până la
17.400
5%
17.401
-
19.100
870 + 8%
pentru ceea ce depășește
17.400
19.101
-
25.500
1.006 + 14%
pentru ceea ce depășește
19.100
25.501
-
43.700
1.902 + 17%
pentru ceea ce depășește
25.500
43.701
-
71.000
4.996 + 18%
pentru ceea ce depășește
43.700
71.001
-
106.200
9.910 + 19%
pentru ceea ce depășește
71.000
106.201
-
179.400
16.598 + 20%
pentru ceea ce depășește
106.200
179.401
-
250.300
31.238 + 21%
pentru ceea ce depășește
179.400
250.301
-
355.600
46.127 + 22%
pentru ceea ce depășește
250.300
355.601
-
533.300
69.293 + 25%
pentru ceea ce depășește
355.600
533.301
-
712.800
113.718 + 28%
pentru ceea ce depășește
533.300
712.801
-
889.900
163.978 + 32%
pentru ceea ce depășește
712.800
889.901
-
1.019.000
220.650 + 36%
pentru ceea ce depășește
889.900
peste
1.019.000
267.126 + 40%
pentru ceea ce depășește
1.019.000
Nivelul sumei prevăzute la art 7 lit. c) din
privind impozitul pe salarii, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 185 din 12 august 1996, se stabilește, în temeiul art. 8 alin. 5 din lege, la 159.000 lei, iar suma prevăzută la art. 8 alin. 2 din lege este de 1.892.700 lei.
----------------------
CALCULATOR 1 25/02/1997
CALCULATOR 2 25/02/1997
Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.