Procedura din 28 noiembrie 2023
a prevederilor art. 291^5 alin. (10) , (12) , (13) și alin. (19) lit. a) din Codul de procedură fiscală
prezumat în vigoare
Textul nu are o structură pe articole recunoscută și este afișat ca atare.
ORDINUL nr. 1.946 din 28 noiembrie 2023 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.098 din 6 decembrie 2023.
1.
Operatorii de platforme definiți în sensul
pct. 4 lit. b) subsecțiunea A secțiunea I din anexa nr. 5 din Codul de procedură fiscală
pot opta să se înregistreze la autoritatea competentă din România sau din oricare alt stat membru, în vederea îndeplinirii obligației de raportare, prevăzută în
secțiunea III din anexa nr. 5 din Codul de procedură fiscală .
2.
Operatorii de platforme definiți în sensul
pct. 4 lit. b) subsecțiunea A secțiunea I din anexa nr. 5 din Codul de procedură fiscală , care optează să se înregistreze la autoritatea competentă din România, își exercită opțiunea prin depunerea formularului (707) „Cerere de înregistrare/mențiuni/renunțare pentru operatorii de platformă, definiți în sensul
pct. 4 lit. b) din subsecțiunea A a secțiunii I din anexa nr. 5 din Codul de procedură fiscală “.
3.
Formularul (707) „Cerere de înregistrare/mențiuni/ renunțare pentru operatorii de platformă, definiți în sensul
pct. 4 lit. b) din subsecțiunea A a secțiunii I din anexa nr. 5 din Codul de procedură fiscală “ se completează cu ajutorul programului de asistență pus la dispoziție pe portalul Agenției Naționale de Administrare Fiscală și se depune exclusiv prin mijloace electronice de transmitere la distanță, potrivit legii.
4.
După depunerea formularului (707), având marcată cu „X“ secțiunea I.1. Înregistrare, Agenția Națională de Administrare Fiscală atribuie operatorului de platformă definit în sensul
pct. 4 lit. b) subsecțiunea A secțiunea I din anexa nr. 5 din Codul de procedură fiscală
un număr individual de identificare, utilizat numai în vederea îndeplinirii obligației de raportare. Numărul individual de identificare nu reprezintă cod de identificare fiscală, în sensul titlului IV „Înregistrarea fiscală“ din
Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală , cu modificările și completările ulterioare.
5.
Agenția Națională de Administrare Fiscală comunică operatorului de platformă definit în sensul
pct. 4 lit. b) subsecțiunea A secțiunea I din anexa nr. 5 din Codul de procedură fiscală
numărul individual de identificare atribuit, la adresa de e-mail înscrisă în formularul (707).
6.
După înregistrare, operatorul de platformă informează Agenția Națională de Administrare Fiscală cu privire la orice modificări ale informațiilor prevăzute la
art. 291^5 alin. (12) din Codul de procedură fiscală , prin depunerea formularului (707), având marcată cu X secțiunea I.2. Mențiuni.
7.
Operatorul de platformă informează Agenția Națională de Administrare Fiscală că nu mai desfășoară nicio activitate în calitate de operator de platformă, prin depunerea formularului (707), având marcată cu X secțiunea I.3. Renunțare.
Aprobată prin
Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.