Ordonanță · Guvernul

OG nr. 23/2006

privind creșterile salariale ce se vor acorda în anul 2006 personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul sanitar

prezumat în vigoare

Data actului
26 ianuarie 2006
Emitent
Guvernul
Publicat în
Monitorul Oficial nr. 80 din 30 ianuarie 2006
Aprobat
prin Legea nr. 312/2006
Citat de
3 acte
Citează
4 acte
Structură
4 articole · 2.785 caractere
Sursă
legislatie.just.ro

Legături cu alte acte

Ce i s-a întâmplat acestui act

Aprobat prin 1

  • Legea nr. 312/2006 12 iulie 2006 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 23/2006 privind creșterile salariale ce se vor …

Ce face acest act

Are ca temei 1

În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al

art. 1 pct. X.8 din Legea nr. 404/2005

privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanțe,

Guvernul României adoptă prezenta ordonanță.

Articolul 1

(1)

Salariile de bază ale personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul sanitar, stabilite potrivit anexelor nr. I-IV din

Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 115/2004

privind salarizarea și alte drepturi ale personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul sanitar, aprobată cu modificări și completări prin

Legea nr. 125/2005 , cu modificările ulterioare, se majorează în două etape, astfel:

a) cu 5% începând cu data de 1 februarie 2006 față de nivelul din luna ianuarie 2006;

b) cu 6% începând cu data de 1 septembrie 2006 față de nivelul din luna august 2006.

(2)

În aplicarea prevederilor alin. (1), limita minimă și limita maximă a salariilor de bază prevăzute în anexele nr. I-IV la

Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 115/2004 , aprobată cu modificări și completări prin

Legea nr. 125/2005 , cu modificările ulterioare, se majorează cu 5% începând cu data de 1 februarie 2006 și cu 6% începând cu data de 1 septembrie 2006.

Articolul 2

Salariile de bază individuale care se situează între limitele prevăzute în anexele nr. I-IV la

Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 115/2004 , aprobată cu modificări și completări prin

Legea nr. 125/2005 , cu modificările ulterioare, avute la data aplicării prezentei ordonanțe, se vor acorda și pentru luna ianuarie 2006 și vor fi majorate începând cu data de 1 februarie 2006 cu 5% față de nivelul din luna ianuarie 2006 și, respectiv, începând cu data de 1 septembrie 2006 cu 6% față de nivelul din luna august 2006.

Articolul 3

Salariile de bază individuale, calculate pentru prima etapă și a doua etapă de majorare, potrivit prevederilor prezentei ordonanțe, vor fi rotunjite din 1 leu în 1 leu, în favoarea salariaților.

Articolul 4

Prezenta ordonanță intră în vigoare la 3 zile de la publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul sănătății,
Gheorghe Eugen Nicolăescu
Ministrul muncii, solidarității sociale și familiei,
Gheorghe Barbu
Ministrul finanțelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
București, 26 ianuarie 2006.
Nr. 23.

Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.