OG nr. 23/2006
privind creșterile salariale ce se vor acorda în anul 2006 personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul sanitar
prezumat în vigoare
Legături cu alte acte
Ce i s-a întâmplat acestui act
Aprobat prin 1
- Legea nr. 312/2006 12 iulie 2006 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 23/2006 privind creșterile salariale ce se vor …
Ce face acest act
Are ca temei 1
- Constituția din 1991 21 noiembrie 1991 (prevederi anume) CONSTITUȚIE din 21 noiembrie 1991
În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al
art. 1 pct. X.8 din Legea nr. 404/2005
privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanțe,
Guvernul României adoptă prezenta ordonanță.
Articolul 1
Salariile de bază ale personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul sanitar, stabilite potrivit anexelor nr. I-IV din
Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 115/2004
privind salarizarea și alte drepturi ale personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul sanitar, aprobată cu modificări și completări prin
Legea nr. 125/2005 , cu modificările ulterioare, se majorează în două etape, astfel:
a) cu 5% începând cu data de 1 februarie 2006 față de nivelul din luna ianuarie 2006;
b) cu 6% începând cu data de 1 septembrie 2006 față de nivelul din luna august 2006.
În aplicarea prevederilor alin. (1), limita minimă și limita maximă a salariilor de bază prevăzute în anexele nr. I-IV la
Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 115/2004 , aprobată cu modificări și completări prin
Legea nr. 125/2005 , cu modificările ulterioare, se majorează cu 5% începând cu data de 1 februarie 2006 și cu 6% începând cu data de 1 septembrie 2006.
Articolul 2
Salariile de bază individuale care se situează între limitele prevăzute în anexele nr. I-IV la
Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 115/2004 , aprobată cu modificări și completări prin
Legea nr. 125/2005 , cu modificările ulterioare, avute la data aplicării prezentei ordonanțe, se vor acorda și pentru luna ianuarie 2006 și vor fi majorate începând cu data de 1 februarie 2006 cu 5% față de nivelul din luna ianuarie 2006 și, respectiv, începând cu data de 1 septembrie 2006 cu 6% față de nivelul din luna august 2006.
Articolul 3
Salariile de bază individuale, calculate pentru prima etapă și a doua etapă de majorare, potrivit prevederilor prezentei ordonanțe, vor fi rotunjite din 1 leu în 1 leu, în favoarea salariaților.
Articolul 4
Prezenta ordonanță intră în vigoare la 3 zile de la publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PRIM-MINISTRU CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU Contrasemnează: Ministrul sănătății, Gheorghe Eugen Nicolăescu Ministrul muncii, solidarității sociale și familiei, Gheorghe Barbu Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 26 ianuarie 2006. Nr. 23.
Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.